Zimbra Hosted
Per account / per maand
- Beheer door KovoKs
- Geen eigen server nodig
- E-mail, agenda’s, taken
- Outlook support, mobile sync
- Zimbra als webmail
- Minimale afname: 1 account
- Contractperiode: 1 maand
- 1e lijns ondersteuning
Zimbra Hosted +
Per account / per maand
125,- per omgeving / per maand
- Alles van Zimbra Hosted
- Dedicated server
- Backups inbegrepen
- Monitoring inbegrepen
- 24/7 spoed ondersteuning
- Eigen admin account
- Maatwerk aanpassingen
- Contractperiode: 1 maand
- 1e lijns ondersteuning
Eigen Zimbra Licenties
Per account / per jaar
- Alleen licenties, geen beheer
- Perpetual of Subscription
- Hosting op eigen server
- 2e lijns helpdesk mogelijk
- SLA voor updates mogelijk
- Afname per 25 stuks
- Contractperiode: 1 jaar
- Aanvullende ondersteuning mogelijk
Vergelijk pakketten
Hosted | Hosted+ | Licenties | |
---|---|---|---|
Minimum accounts | 1 | 1 | 25 |
Minimum contractperiode | 1 maand | 1 maand | 1 jaar |
Aanmaken accounts & e-mailadressen | KovoKs | U | U |
1e lijn ondersteuning | KovoKs | U | U |
2e lijn ondersteuning | N.v.t. | KovoKs | KovoKs of Zimbra |
Server | Shared | Dedicated | Eigen |
E-mail, Agenda, Adresboek | |||
Outlook support, mobile sync | Optioneel | ||
Onderhoud / updates | Optioneel | ||
Backups | |||
High availability | |||
Extra SLA | Optioneel | Optioneel | |
24/7 monitoring | Optioneel | ||
24/7 support bij noodgevallen | Optioneel | ||
Admin rechten | |||
Maatwerk aanpassingen |
Veelgestelde vragen
Wat kosten eigen on-premise licenties?
Om Zimbra op een eigen server onder te brengen zijn er een aantal verschillende mogelijkheden; inclusief ActiveSync, of juist niet, looptijd 1 of 2 jaar, standaard ondersteuning of premium ondersteuning en perpetual of subscription model. Neem contact met ons op zodat wij een offerte op maat kunnen maken.
Zijn de kosten voor eigen licenties eenmalig of jaarlijks?
Beide smaken zijn mogelijk. Er zijn perpetual licenties beschikbaar die u eenmalig koopt en voor altijd kunt gebruiken. Of u koopt (tegen een lager bedrag) jaarlicenties. Wij nemen dan uiteraard contact op wanneer deze verlengd kunnen worden.
Domeinnaam nodig?
Ja, u heeft een eigen domeinnaam nodig bij alle pakketten. Deze kunt u uiteraard bij ons bestellen en dan regelen wij ook SPF, DKIM en DMARC. Dan heeft u daar ook geen omkijken meer naar.
SSL-certificaat nodig?
Ja, dat kan niet anders! Naast een eigen domeinnaam heeft u ook een SSL-certificaat nodig bij hosted+ en bij eigen licenties. Het is noodzakelijke extra beveiliging. U kunt uw SSL-certificaat aan ons aanleveren, of wij regelen deze tegen een gunstige meerprijs voor u.
Hoe zit dat met support?
Voor Zimbra Hosted zijn wij het aanspreekpunt. Inbegrepen is het aanmaken en verwijderen van gebruikers en e-mailadressen. Het instellen van mailclients (Outlook, Thunderbird, Etc) en assistentie bij vragen en problemen worden tegen ons dan geldende uurtarief gerekend.
Bij Zimbra Hosted+ gaan we er vanuit dat u zelf de accounts en dergelijke aanmaakt. Wij assisteren alleen bij vragen en problemen, in principe tegen ons dan geldende uurtarief.
Bij eigen licenties is in bijna alle gevallen support vanuit Zimbra zelf inbegrepen als u er zelf niet meer uitkomt. U heeft dan toegang tot de Zimbra support portal.
Als u toch support van ons wilt, dan kan dat uiteraard ook, we helpen u graag! Daarvoor geldt dan ons actuele uurtarief.